Скільки чашок чаю слід пити за день, щоб продовжити собі життя

Здавалося б, банальний напій може вплинути на довголіття.
Вчені з'ясували, що чай не такий простий, яким він здається багатьом після довгих років присутності на нашому столі. Експерти довели, що регулярне вживання цього напою значно продовжує життя, пише Annals of Internal Medicine.
Зокрема журнал посилається на дослідження, проведене британськими медиками (Національний інститут охорони здоров'я), які заявили, що чай досить корисний для серцево-судинної системи людини.
Свої висновки вчені ґрунтують на аналізі медичних показників понад півмільйона осіб (жінок та чоловіків віком 40 – 69 років) та їхній пристрасті до чаю.
Регулярне вживання чаю може знизити рівень смертності на 9-13% протягом десяти років, - резюмували фахівці.
Вони ж зазначили, що для того, щоб досягти бажаного ефекту, слід на день випивати понад дві чаші чаю.
При цьому, як наголосили вони, йдеться про чорний чай.
Зазначимо, що середня тривалість життя (для обох статей) у Великій Британії (де вживання чаю введено в культ) становить 80.1 років. Українці живуть у середньому 71 рік. Звичайно, приписувати досягнення довголіття тільки чаю - невиправдано, але, його сприятливий вплив на організм - підтверджено.
- Фольга та харчова плівка можуть бути небезпечними: які продукти не можна в них загортати
- Дієтологи назвали найкориснішу ягоду: її рекомендують для здоров’я серця та захисту від раку
- Вчені створили жувальну гумку, яка може допомогти у боротьбі з ВПЛ
- Експерти розповіли, як часто слід міняти зубну щітку
- Лікарі попередили про несподіваний симптом сонячного удару: його легко сплутати з інсультом
- Як пережити спеку: поради лікарів
Олена Расенко пише про новини у сфері науки, ЗСЖ і психології, ділиться лайфхаками та порадами щодо балансу між роботою і життям.















