Учені розповіли, у якому випадку кава сприяє зниженню ваги

Щоденне вживання кави сприяє зниженню ваги, проте для досягнення ефекту важливо дотримуватися певного правила.

Учені з'ясували, що між кавою і схудненням існує зв'язок. Відповідні висновки американські дослідники опублікували в журналі The American Journal of Clinical Nutrition.

Повідомляється, що дослідники намагалися дізнатися, як кава, вершки і цукор впливають на зміну маси тіла, а також визначити, яка комбінація цих продуктів найефективніша в боротьбі із зайвими кілограмами.

Для цього вони вивчили дані 155 тис. анкет учасників різних багаторічних досліджень, пов'язаних із вживанням напою.

З'ясувалося, що кожна додаткова чашка непідсолодженої кави на добу (з кофеїном і без) була пов'язана зі зниженням чотирирічної надбавки у вазі на 0,12 кілограма. При цьому, додавання натуральних або рослинних вершків істотно не впливало на зміни у вазі.

Водночас, кожна ложка цукру зводила нанівець боротьбу кави із зайвою вагою. Кожна з них додавала до загальної маси досліджуваного близько 0,09 кг за за чотирирічний період.

Також учені встановили, що взаємозв'язок проявлявся сильніше в молодшому віці та за підвищеного вихідного індексу маси тіла.

У своїх висновках фахівці вказують, що ті, хто прагне скинути вагу, повинні пити каву без підсолоджувача. Вони додають, що кава позитивно впливає на здоров'я, головним чином за рахунок активізації симпатичної нервової системи і збільшення витрати енергії.

Додамо, що кава може бути і "шкідливим" напоєм. Вона протипоказана людям з ішемічною хворобою серця, вираженим атеросклерозом, захворюваннями нирок, у разі безсоння, гіпертонії та глаукоми. Не рекомендується його пити літнім людям і дітям.