Поиск

Російський телеканал програв суд проти проукраїнського журналіста Бабченка

Кремлівський пропагандистський телеканал Звєзда, що належить Міноборони РФ, програв суд проти проукраїнського журналіста Аркадія Бабченка.

Як передає Дождь, Зюзінський районний суд Москви відмовив у задоволенні позову про "захист честі і гідності".

Невдоволення Звєзди викликав пост журналіста, в якому той назвав співробітників каналу, загиблих в авікатастрофа Ту-154 над Чорним морем, "пропагандистами" і "вербувальниками", в зв'язку з чим вона зажадала стягнути з нього 3 млн рублів і видалити відповідний текст.

У свою чергу сам Бабченко, який через побоювання з приводу своєї безпеки покинув РФ, на засіданні не був присутній.

Як повідомляв Соцпортал, російський телеканал вибачився за брехню про "Океан Ельзи".

Комментарии