СБУ оприлюднила нові дані щодо Рубана та його зв'язках з Росією

Глава українського центру визволення полонених "Офіцерський корпус" Володимир Рубан в 2004-2005 роках створив кілька видавничих і поліграфічних підприємств, які за фінансові кошти з РФ видавали проросійські агітаційні матеріали. Про це повідомляє СБУ на своїй сторінці в Facebook.

За даними спецслужби, Рубан створив видавничо-поліграфічну групу, в яку увійшли ТОВ "Видавництво "Київська Русь "(2004), ТОВ "Журнал "Веселка" (2004), ТОВ "Поліграфічний центр "Київська Русь" (2005), ТОВ "Рекламне агентство "Нестор", ТОВ "Відкритий російський університет ім. М, І. Костомарова" (2008), ТОВ "Редакція дитячого журналу "Соняшник" (2008).

Дані компанії фінансувалися за рахунок грантів від уряду Москви, "Росспівробітництва", а також фондів ним. Єльцина і Долгорукого. Ці гроші Рубан, як стверджує СБУ, витрачав на видання та розповсюдження підручників і літератури про велич Росії і її президента Володимира Путіна.

У 2013 році Володимир Рубан почав працювати в організації Віктора Медведчука "Український вибір". В цій організації він виступав за федералізацію України, вступ нашої країни до Митного союзу і відмови від євроінтеграції.

Як пише СБУ, з сайту "Український вибір" видалили матеріали Володимира Рубана, але вони збереглися в кешованих версіях.

Як повідомляв Соцпортал, СБУ спіймала екс-нардепа, який втік з України.

Коментарі

Рекомендуємо прочитати

У Києві реконструюють станцію метро «Виставковий центр»

У 2020 році в києві планують завершити реконструкцію одного з виходів станції метро «Виставковий центр»....

Загрузка...

Це може бути цікавим

Ирина Геращенко рассказала об инаугурации "изнутри"

Вице-спикер Парламента Ирина Геращенко рассказала о "бэкстейдже" инаугурации Владимира Зеленского....

Новости партнеров

Дивіться, що пишуть

Перше завдання - припинення вогню. Двомовна промова Володимира Зеленського на інаугурації

Також Зеленський заявив, що "Уряд не вирішує наших проблем, він і є нашою проблемою"....

Загрузка...
Загрузка...