У РФ за статтю про "Правий сектор" оштрафували The New Times

У Росії журнал The New Times оштрафований за згадку на сторінках видання забороненого в Росії "Правого сектора". Журналісти не вказали, що діяльність організації була заборонена рішенням Верховного суду РФ.

Журнал отримав попередження і штраф від "Роскомнадзора", повідомляє РБК.

"Це очевидне порушення, ми багато разів попереджали ЗМІ, як треба писати про заборонені організації", - заявив прес-секретар "Роскомнадзора" Вадим Ампелонсій.

За словами керівника видання Євгенії Альбац, порушення було знайдено в матеріалі "Лише б не було війни", опублікованому в січневому номері журналу (№ 392).

Тепер у The New Times немає права на помилку. За законом про ЗМІ у випадку, якщо яка-небудь видання отримує два попередження протягом 12 місяців, то у нього може бути відкликана ліцензія за рішенням суду.

Також відзначимо, що попередження було винесено в той день, коли на сайті журналу було опубліковано матеріал про передбачувану старшої дочки президента Володимира Путіна Марії Воронцової. Після публікації матеріалу сайт The New Times виявився недоступний для відвідувачів.

Читайте також: Кабмін поставив Кличку ультиматум

Коментарі

Рекомендуємо прочитати

Ученый обвинил пришельцев в разрушении супертелескопа «Грин Бэнк»

Американский ученый Стивен Брюс, считающийся в научном сообществе «отцом» самых экстравагантных версий и гипотез, сделал недавно очередное заявление....

Це може бути цікавим

Судебная реформа: станет ли правосудие доступным для граждан

Более того, доступ к судопроизводству усложнится, считает активист ОО «Соціальний рух», юрист Виталий Дудин....

загрузка...

Автоновини

Дивіться, що пишуть

Росія почала виводити з Білорусі військову техніку

Росія почала виводити з Білорусії свою військову техніку, яка там знаходиться в рамках військових навчань "Захід-2017"....