Радіо Свобода видалило з сайту матеріал про Путіна

Редакція "Радіо Свобода" видалила зі свого російського сайту інтерв'ю петербурзького бізнесмена Максима Фрейдзона, у якому той виступив із критикою на адресу російського президента Володимира Путіна. Про це повідомляє ВВС.

"Публікація видалена на прохання співрозмовника "Радіо Свобода", який побоювався за свою безпеку. Просимо вибачення", - йдеться на сторінці, де раніше знаходився матеріал.

Текст розмови з бізнесменом був розміщений на ресурсі 23 травня. Однією з тем матеріалу було обговорення методів ведення бізнесу в Петербурзі у 1990-х роках.

За день до публікації прес-секретар російського президента Дмитро Пєсков заявив про надходження до Кремля двох журналістських запитів, написаних, за його словами, "у прокурорському стилі": від лондонської газети і американського ЗМІ.

Пан Пєсков заявив, що у Кремлі здивовані "скоординованістю" журналістських звернень, що стосувалися відносин Володимира Путіна з його наближеними, і додав, що у випадку публікації адміністрація не судитиметься з виданнями, оскільки, за його словами, "до цього наклепу не можна ставитися серйозно".

Коментарі

Рекомендуємо прочитати

Россия перебросила спецназ в Минск

В столицу Беларуси Минск прибыли подразделения российского спецназа для участия в совместных тактических учениях....

Це може бути цікавим

Бойовики обстріляли житлові квартали Мар’їнки

В понеділок, 25 вересня, проросійські бандформування Донбасу обстріляли житлові квартали Мар’їнки....

загрузка...

Автоновини

Дивіться, що пишуть

Выборы в Германии. Ультраправые "друзья Путина" вошли в Бундестаг

"Самые скучные и предсказуемые" выборы в Германии закончились - но еще хуже, чем предполагалось, пишет на своей странице в Facebook активист ОО "Соціальний рух" , политол....