Черговий фейк російських ЗМІ: замість Туки показали невідомого чоловіка

Кремлівський телеканал "Россия" замість екс-губернатора Луганщини Георгія Туки показав глядачам іншу людину.

Скрішнот з програми на каналі "Россия" зробив користувач "Бандерівський футбол" та виклав у Twitter.

- Знаєте, хто це? Ка*апськi д*біли думають, що Тука, - підписав фото "Бандерівський футбол".

695535

- Георгій Тука. З липня 2015 року по квітень 2016 року — голова Луганської обласної військово-цивільної адміністрації, - йдеться у титрі.
На фото невідомого чоловіка протитрували як Георгія Туку.
За матеріалами 24 телеканал

Рекомендуємо прочитати

​Рост преступности: таксисты вооружились молотками и дубинками

В связи с этим киевляне, которые стали меньше полагаться на правоохранительные органы, стали чаще покупать огнестрельное оружие для самообороны....

Це може бути цікавим

Одіозний російський депутат оконфузився під час ток-шоу

"А ви знаєте, що 80% педофілів гомосексуальні? Я вам це кажу як практик», - сказав Мілонов....

загрузка...

Схожі публікації

Дивіться, що пишуть

Українську "дочку" Сбербанку продали в п'ять разів дешевше того, що пропонували в 2016 році

Вартість операції з продажу української «дочки» Сбербанку синові Михайла Гуцерієва і Norvik Banka становить приблизно 130 мільйонів доларів....