Відома британська газета зганьбилася фейком про Україну

Відома британська газета зганьбилася фейком про Україну

Британська газета The Guardian опублікувала матеріал «Чому Україна потребує Росії більше, ніж завжди», що містив фейкову інформацію про Україну.

Як пише видання StopFake, матеріал підписаний Миколою Петром. Його Russia Today називає «українським професором», хоча він ніколи ним не був, а у самій статті The Guardian називає чоловіка фахівцем щодо Росії та України.

668979_1415628

Насправді ж академік Петро — учасник щорічного «путінського» форуму на Валдаї і почесний академік російського Новгородського державного університету.

668979_1415623

Його стаття складається з посилань на не дуже чесні сайти «Україна.ру», Russia Insider, «Таймер» і сайт політсили Віктора Медведчука «Вибор.юа».

Наприклад, Петро повідомляє, що гривня знецінилася на 350%, що взагалі неможливо — максимальне падіння можливо на 100%. Пізніше The Guardian виправить це.

Окрім того, у публікації йдеться про «банкрутство» корпорації «Антонов» і втрати 80% виручки на весь військово-промисловий комплекс.

Петро також стверджує, що українці, які працюють в Росії, надіслали в 2014 році в країну 9 мільярдів доларів, але згідно зі статистикою, це лише 2 мільярди.

Читайте також: Нардепа з БПП запідозрили в фінансуванні «ЛНР»



загрузка...

Читайте також

Коментарі