Хто бреше: Коломойський чи іноземні ЗМІ

Журналіст видання Politico Керролл каже, що Коломойський відмовляється визнавати інтерв'ю, обґрунтовуючи це тим, що  журналіст не представляв йому цього видання.

Керролл виклав фотографію смс-листування з Коломойським щодо організації інтерв'ю. У ній він називає себе журналістом The Independent і Politico, пише lb.ua.

567837f660136

Зазначимо, що справа стосується нібито скандального інтерв'ю Ігора Коломойського, в якому він повідомив, що заради боротьби з Президентом Петром Порошенком пішов на співпрацю з Рінатом Ахметовим.

Politico - авторитетне американське видання. Його європейська версія була створена разом з видавничим домом Axel Springer в кінці 2014 року. Варто відзначити, що це вже третій за останній час скандал навколо інтерв'ю Politico.eu з українськими чиновниками.

3 листопада на сайті Politico вийшов текст, в якому непрямою мовою передаються слова прем'єра Арсенія Яценюка про те, що протягом двох тижнів буде звільнено міністра освіти і науки Сергій Квіт. Пізніше на засіданні уряду Яценюк заявив, що його неправильно зрозуміли - він нібито говорив про звільненого міністрі екології, а не міністрі освіти (ecology і education по-англійськи).

У відповідь журналіст Politico Макс Такер виклав запис розмови про переформатування уряду. Втім, про відставку Квіта в цьому записі мова все-таки не йде. Яценюк назвав Міністерство освіти слабкою ланкою в уряді, але однозначно про звільнення не говорив.

Читайте також: Українці не отримують повної інформації про переселенців — ІМІ

Рекомендуємо прочитати

В університеті ім. Тараса Шевченка сталося самогубство

В Київському національному університеті ім....

Це може бути цікавим

Керченский мост хотят достроить инвесторы из Китая

Китайские инвесторы заинтересовались возможностью построения моста между Крымом и Россией....

загрузка...

Схожі публікації

Дивіться, що пишуть

Антитела показали Киеву "Солнце"

Музыканты открыли концерт песнями из альбома "Солнце"....