У «ЛНР» заборонили кілька українських телеканалів

У «ЛНР» видали наказ про обмеження мовлення на території «ЛНР» низки українських телеканалів, які на думку «міністерства інформації» дискредитують «республіку».

Про це повідомляє сайт сепаратистів «ЛуганскІнформЦентр» з посиланням на главу «Мінінформу» В'ячеслава Столяренко.

«На цьому тижні Міністерством інформації видано наказ про заборону мовлення на території Луганської Народної Республіки деяких телеканалів. Відразу наведу перелік - це українські телеканали К1, К2, М1, М2, «Перший національний», а також телеканал «Донбас» і «ЛОТ» (Сєвєродонецьк)», - повідомив Столяренко.

У «міністерстві» вважають, що у цих телеканалів в ефірі з'являються програми, які дискредитують як уряд «ЛНР», так і «посадових осіб, простих громадян і власне самої державності».

Наказ набере чинності через десять днів з дня опублікування.

Виконання цього наказу покладено на «міністерство зв'язку ЛНР».

Рекомендуємо прочитати

​Не вижу, не слышу, не говорю. Как российские СМИ не заметили массовых акций протеста по всей стране

Протестующие вышли на согласованные и несогласованные митинги и шествия в десятках городов, которые вылились в массовые задержания и столкновения с полицией, однако российские медиа предпочли не заметить происходящего....

Це може бути цікавим

загрузка...

Схожі публікації

Дивіться, що пишуть

Реконструкція "Лівобережної": жахливий ремонт за мільйон доларів

Олексій Соболєв зазначив, що ремонт робило ТОВ ЕНЕРГОДАРБУДМЕХАНІЗАЦІЯ і обійшовся він аж в 1 млн доларів США....