У "ДНР" взялись за свободу слова: Беруть під контороль усі ЗМІ

Керівництво «ДНР» заявило про введення «тимчасових адміністрацій» для Харцизької телекомпанії «ТВ-сфера» і донецької газети «Донбас». Захоплення підприємств аргументують тим, що колишні адміністрації самоусунулися від керівництва.

Однак, за словами редактора газети «Донбас» Олександра Брижа, в «постанові ДНР» йдеться про приватне акціонерне товариство «Редакція газети "Донбас", яке має лише непряме відношення до самоі газеті, і було захоплене бойовиками в серпні 2014 року.

«Це підприємство раніше було виробничою базою, на якій друкувалося наше видання. Газета не підкорилася бойовикам, її друк була виведений в місто Запоріжжя, а ТОВ перезареєструвалось в Черкасах», - пояснив редактор.

Нагадаємо, в «ДНР» з'явилася нова газета про життя «республіки» з гучним слоганом «по нам годинник звіряє світ».

Рекомендуємо прочитати

В Киеве создадут Музей монументальной пропаганды СССР

В Киеве началось создание Музея монументальной пропаганды СССР....

Це може бути цікавим

Путін несподівано зібрався летіти до Франції - ЗМІ

Президент Росії Володимир Путін 29 травня здійснить незапланований візит до Франції....

загрузка...

Схожі публікації

Дивіться, що пишуть

Колишні власники "ПриватБанку" можуть оскаржити націоналізацію - ЗМІ

Оскільки інформація Нацбанку України про те, що "ПриватБанк" видавав кредити пов'язаним з ним особам, не знайшла підтвердження, то колишні власники можуть оскаржити рішення про націоналізацію банку....