Суд зобов’язав російських пропагандистів спростувати свої фейки про Україну та Сирію

Суд зобов’язав російських пропагандистів спростувати свої фейки про Україну та Сирію

ВВС виграла справу проти російського пропагандистського телеканалу Russia Today, який звинуватив українців в етнічних чистках і заперечував хімічні атаки режиму Башара Асада проти опонентів. Результати позову ВВС проти Russia Today до британського регулятору Ofcom оприлюднені на сайті медіакорпорації.

Один з епізодів обвинувачення (всього їх чотири) — передача «Геноцид Східної України», де стверджувалося, що український уряд і армія навмисно бомбить мирних жителів, вбиває і катує журналістів і здійснює інші злочини, наприклад розпинає немовлят. Українських вояків російські пропагандисти звинуватили в «етнічних чистках» і порівняли з нацистами під час Другої світової війни. Регулятор ухвалив, що програма «позбавлена ​​балансу та необ’єктивна», а також виявив «серйозні порушення» британського кодексу телебачення і радіо.

Ще один епізод — брехня пропагандистів Кремля про те, що журналісти BBC «імітували хімічну атаку» з боку провладних військ для свого репортажу, а інтерв’ю очевидця начебто було піддано цифровій обробці. Керівництво ВВС звернулося зі скаргою на наклеп до британського медіарегулятора Ofcom, заявивши, що ці «неймовірно серйозні» звинувачення компрометують основні зобов’язання корпорації точності та неупередженості.

Після розгляду Ofcom постановив, що російська телепередача з цього приводу «істотно вводить в оману». Регулятор також визнав «несправедливим» те, що зазначена програма російського каналу під назвою The Truthseeker («Пошуковик правди» — ред.) Не звернулася до Бі-Бі-Сі за коментарем і не дала можливості висловити свою позицію до виходу наклепницького епізоду в ефір.

У Ofcom заявили, що глядачі очікували побачити освітлення глобальних подій з російської точки зору, але рупор Кремля порушив усі можливі правила для забезпечення неупередженості у висвітленні спірних політичних подій. Загалом пропагандистів Путіна спіймали на чотирьох епізодах порушення Кодексу телебачення і радіо.

За результатами розгляду керівництво Росії сьогодні було змушене касувати передачу The Truthseeker і видалити всі її епізоди зі свого веб-сайту. Також РТ повинен повідомити своїм глядачам про рішення Ofcom і про те, що програми телеканалу ввели людей в оману.



загрузка...

Читайте також

Коментарі