Російський журнал оштрафували за інтерв’ю з Міхалком

У Москві суд оштрафував на 25 тисяч рублів журнал «Maxim – російське видання» через інтерв’ю з нецензурною лексикою. Про це повідомляють російські ЗМІ, передає Радіо Свобода.

Заборонена лексика була виявлена в інтерв’ю з колишнім солістом популярної білоруської групи «Ляпіс Трубецкой», нині вокалістом гурту Brutto Сергієм Міхалком під заголовком «Ні, я в Росію не поїду», опублікованому в травневому номері видання.

8 червня Роскомнагляд виніс виданню «Maxim» друге попередження за цей рік.

Водночас журналіст «Maxim» Сергій Рибік, який записав інтерв’ю, назвав цю ситуацію «неприємною, але не смертельною».

Російське законодавство передбачає, що після другого попередження протягом року Роскомнагляд має право звернутися до суду з метою позбавлення ЗМІ ліцензії, але, як повідомили у відомстві, такої мети немає.

Читайте також: Музикант порівняв Путіна із «запаленим апендиксом».

Рекомендуємо прочитати

В столице столкнулись Chevrolet Aveo и Ford Mustang

В Киеве на одном из перекрестков Голосеевского района произошло ДТП с участием двух автомобилей....

Це може бути цікавим

Ученые выяснили, чем вызван синдром хронической усталости

Причиной развития загадочного синдрома хронической усталости оказались определенные штаммы бактерий, аномально большое количество которых в кишечнике заставляет человека чувствовать себя постоянно утомленным, говорится в статье, опубликованной в журнале Microbiome....

загрузка...

Схожі публікації

Дивіться, що пишуть

Поляки поймали террориста, который издевался над пленными украинцами

Польские пограничники задержали гражданина Австрии, которого подозревают в участии в незаконных вооруженных формированиях на Донбассе....